onsdag 29 mars 2017

BÄTTRINGSVÄGEN

Jodå, idag är det mycket bättre här hemma. Det går åt rätt håll, och jag har både kunnat dricka kaffe och äta lite ... och faktiskt kunnat sitta i köket och prata lite med ungdomarna. Nu hoppas jag bara att det håller i sig ... för då blir det jobb i morgon igen.
Jag måste ju erkänna att jag blir en aning rastlös av att inte kunna jobba fullt ut. Så i morse, när jag nu ändå känner mig bättre, kunde jag inte låta bli att kika in i filer och liknande och se om det var något jag behövde göra. Ja alltså, det finns så klart alltid saker att göra. Men lite enkla saker som ligger och väntar på mig tills jag är på kontoret igen, det kunde jag i alla fall dona med. 😊 Och det kändes bra.

Nu blir det lite mer vila. Måste återfå mer krafter innan morgondagen. Men det ser ljust ut ... så här långt. hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar