tisdag 28 mars 2017

FINNS DET NÅGOT VÄRRE ÄN ...

... magsjuka? Japp, vi har fått besök av baciller nu igen. Beatrice var ganska dålig igår, därav missen av några inlägg. Själv trodde jag att jag var oövervinnerlig och inte skulle åka på det. Men för att vara på den säkra sidan ... eftersom det är högre smittrisk ... jobbade jag hemma igår. Men nu ... ja, nu tror jag banne mig att jag också är på väg.
Så det får bli vila idag för min del. Det känns himla surt. Jag har mycket att göra ... för att inte snacka om pengaförlust ... så det här var allt annat än bra. 😒

När jag inte ens klarar av att dricka mitt morgonkaffe utan att det kör runt i magen ... ja, då vet jag att jag inte är kry. Så idag blir det en kaffefri dag ... hur nu mitt abstinens skall fixa det.
Jag hoppas att ni andra mår bättre än mig idag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar