onsdag 29 mars 2017

MIN ONSDAG

Jag kan med glädje säga att jag mår sååå bra, och jag längtar att få komma igång i morgon igen. Det har varit mycket vila nu på eftermiddagen, och visst känner jag mig fortfarande lite matt och trött. Men samvaron i köket ikväll har ändå piggat upp. Det var ju några dagar sedan vi var samlade vid matbordet. Till och med Teddy, som jobbar kvällar, var med vid middagen ikväll ... i telefonen hihi. Så det var en bra kväll.
Det blir en kort vecka för min del ... men förhoppningsvis en effektiv sådan. 😊

Nu blir det sängen ytterligare några timmar innan solen stiger upp ... och jag med den.
Jag hoppas ni haft en bra dag och en skön kväll. Ni får ha en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar