måndag 13 mars 2017

FÖRVIRRAD ELLER

Sitter här i godan ro och väntar på att tiden skall gå. Jag sitter till och med och förbereder lite på bloggen ... har alltså ingen brådska, eftersom jag är klar för en dag på kontoret. Plötsligt säger Beatrice att jag inte skrivit något morgoninlägg ... det var det hon väntade på.
Och när jag kikar in här så har jag helt tappat det 😄. Jag var helt övertygad om att jag skrivit ett inlägg nu på morgonen. Det är lite lätt hjärnskakning det.  hihi
Ja, nu har ju tiden faktiskt försvunnit. Jag har inte alltför lång tid på mig. Så nu blir det, i vanligt ordning, bara ett haftsigt inlägg och en önskan om att ni får en bra dag.

Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar