måndag 6 mars 2017

HÄRLIGA SÖTNOS

Ikväll följde jag med Beatrice och Alexander när de skulle gå kvällsrundan med Bandit. Jag säger bara det ... det var kaaaallllllt. Brrrrr.
Funderade väldigt skarpt på om vinterkylan var här för att stanna. Jag tycker det har varit kallt hur länge som helst nu.
Men ja, ja, det var i alla fall så kallt att Alexander tyckte att nu var det väl ändå dags för ett besök hos gammelmormor. Man fick ju liksom gå in och värma sig innan vi gick hemåt ... tyckte Alexander. hihi
Han är så härlig den lilla krabaten. Det första han alltid gör när vi kommer upp till mamma ... ja, ikväll var inget undantag ... det var att han tog sig på magen och menade på att han var hungrig ... två timmar efter att vi ätit middag. hahaha
Och det är ju inte så att han bara vill ha och sen inte äter. Nej då, han äter med god aptit ... varenda gång. 😁
Men vad gör man inte för de små liven? Det är klart att han skall få en smörgås om han nu vill, det var gammelmormors vitsord. hehe

Nu tänker jag i alla fall göra som Beatrice och Alexander redan gjort ... krypa ner under täcket och få mig några timmars sömn.

Jag hoppas ni andra haft en bra dag ni också. Ha nu en välbehövlig nattsömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar