måndag 2 maj 2016

THE WRONG GIRL

Hittade en film som inte var speciellt ny. Filmen är från 1999 med Barbara
Mandrell i huvurollen, heter "The wrong girl", och är faktiskt precis så som
jag tror att många mödrar känner när deras "små" pojkar växer upp till män
och faller för "fel" flicka. :)
Och jag måste ju poängtera att nej, jag har inte haft oturen att få en så
bitchig svärdotter. Jag kommer mycket väl överens med båda mina
svärdöttrar ... som tur är. hihi

HANDLING:
Steve kommer hem med en ny flickvän. Hans mamma är fullt övertygad om
att något inte står rätt till. Hon litar inte alls på henne. Och ännu värre blir
det när hon upptäcker att nya flickvännen får honom att dricka mängder av
alkohol ... något han tagit avstånd från sedan en incident något år tidigare.

Filmen börjar lite trögt. Men den vinner i längden. Och när den väl är
igång blir det bättre och bättre.

Och jag letade och letade, men kunde inte hitta någon trailer. Så håll tillgodo
med detta ... dock UTAN text, oturligt nog. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar