söndag 15 maj 2016

NEDRÄKNING

 ...

Jag blev så himla glad när jag fick ett arbete för något år sedan. Och ännu
gladare blev jag så klart när jag fick en tillsvidareanställning. En sten
föll från mitt hjärta. Nu hade jag äntligen någonstans att ge mig iväg ... VARJE
dag. Och framförallt hade jag plötsligt en fast inkomst. Det var en riktigt
skön känsla.
Men jag är inte annorlunda än många andra. Med ett arbete och en stadig
inkomst längtar jag också till semestrar och tycker det skall bli ganska
skönt när den dagen kommer då jag går i pension ... om jag nu får ha
hälsan och fortfarande har ett arbete. hihi

Ja alltså ... 10 år går väl ganska snabbt ändå? :) :)
Nu har jag i alla fall räknat ut att jag har en sådär 3500 - 4000 dagar 
kvar innan pension. OJ, vad jag skall hinna med mycket under dessa
dagar. hahaha

                              ... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar