lördag 7 maj 2016

DET BLEV EN BRA LÖRDAG

Jag har en styck Alexander som ville sova hos farmor och faster en natt till,
som var riktigt trött och hade svårt med Lördagsmyset. Så det blev raka
vägen i säng när vi kom hem tidigare ikväll. Och ja, tror minsann att han
slocknade ganska så meddetsamma. :)
Själv mår jag ganska så bra igen. Ryggvärken jag hade innan idag har
börjat ge med sig efter ett par tabletter. Så det var väl inget värre än att
jag legat fel eller kanske suttit konstigt.
Jag hoppas det håller i sig nu när jag också skall krypa ner i sängen. Vill
ju helst inte vakna i morgon bitti med samma värk.

Jag har annars haft en fantastisk dag, med god mat, gott sällskap och en del
härliga skratt. Jag hoppas ni också haft det mysigt idag.
Nu blir det sängen, är så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. Det tar på
krafterna att vakna långt innan tuppen på mornarna. hihi

Ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon
igen.

Sov gott alla ......















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar