onsdag 18 maj 2016

JAG BLEV FÖRÄLSKAD

Jag mötte världens lilla goding till hund idag. Såååå söt, han stal
mitt hjärta direkt. :) :) :)
Min första tanke var att den hade varit perfekt för lilla Alexander.
Men sen började jag fundera ... Alexander hade antagligen tagit
den för en leksakshund och lagt den i leksakslådan. hahaha
En Pomeranian ... har aldrig hört talas om namnat ens ... det är
i alla fall hundens ras. Och den snackade ... ja, guuuu vad den
snackade ... ja, under någon liten minut i alla fall. Den är trots allt
bara en liten baby, så ge den tid så kommer det säkert mycket, mycket
mer så småningom. hehe
När jag kom hem och började googla på hundrasen visade det sig 
att det är vanligt att just denna hund har husky i sig. Tro tusan att den 
snackade då. hihihi

Nu skall jag lägga mig tillrätta framför TV'n ... bra filmer hoppas
jag att någon av kanalerna har ... så att jag somnar bra. :) :)
Jag hoppas ni haft en bra dag och en riktigt, riktigt skön kväll. Det
har jag ... just nu i alla fall.
Nu säger jag godnatt. Hoppas ni får en god natts sömn och vaknar
pigga och utvilade.

Sov gott alla ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar