söndag 15 maj 2016

GÅRDAGENS KALAS

Jag var helt slut efter kalaset igår. När vi väl var hemma igen tog det
inte lång tid innan jag slocknade. Jag hann varken slå igång
datorn eller sätta mig tillrätta för att kolla in TV'n. Ögonen bara
stängdes helt enkelt. hihi

Men innan dess hade vi några toppentimmar hos Dennis och Dessi, med
kaffe, tårta, bus och lek ... och ett barnbarn som var i Centrum. :)
Alexander fick massor av presenter ... som han tyckte var "så där". hihi
När han väl öppnat första paketet var det inte roligt längre. Då ville
han hellre leka med bilen han hittade där i pappret. Och bilar ... DET
är något trollungen älskar. :) :) :) Så det tog sin lilla tid att gå igenom
hela presenthögen. :)
Han lär i alla fall ha att göra idag ... med sina nya leksaker och
klossar.
Och den här farmodern skall bara ta det lugnt och vila. Jag är fortfarande
ganska trött så det får bli en väldigt lugn förmiddag. :)

Jag hoppas ni också får en lugn och skön dag. Var nu rädda om er där
ute och ta vara på dagen och varandra.

Nu säger jag ciao och godmorgon ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar