söndag 29 maj 2016

DAGEN BLEV LYCKAD

Idag firade vi ju mors dag. Vi bakade en jordgubbstårta och knallade
upp till mamma för en kopp kaffe. Mer behövdes inte för att det skulle
kännas uppskattat ... och vi fick en trevlig stund på köpet. :) 
Förutom det så hann vi faktiskt med att rensa balkongen också ... så ja,
nu har jag åter en balkong. Nja, skall jag vara ärlig så gjorde jag inte
så värst mycket själv. Det var mest flickorna som städade, bakade och
donade. Själv satt jag mest och tyckte till. hehe
KAN ju vara det som gjorde det ... men nu är jag riktigt trött, som vanligt
en Söndag när jag inte gör så mycket själv. hihi

Jag hoppas ni haft en lika härlig Söndag med många skratt tillsammans
med nära och kära. Ni får ha en fortsatt skön kväll och en riktigt
god natts sömn.

Sov gott alla ......

... och så här bra blev dagen ... 











... geisha går alltid hem, mors dags present från dottern hihi ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar