onsdag 18 maj 2016

JAG DRÖMDE

I natt drömde jag att jag var på min förra arbetsplats, med forna
arbetskollegor. Så jag vaknade med ett leende, satte mig upp i
sängen ... och var tvungen att fokusera på "idag", för att komma
tillbaka till verkligheten.
Så märkligt ... efter alla dessa år har jag fortfarande en liten saknad
kvar efter "dåtid".

Men nu är jag i alla fall tillbaka till verkligheten. Sitter med
morgonkaffet och försöker fokusera på vad som måste göras
den här dagen på jobbet.
Det kommer väl tillbaka till mig när jag väl sitter där på jobbet med
min "to do" lista och skall köra igång dagen. :)

Ni andra får också ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och
ta vara på dagen och varandra.
Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar