torsdag 12 maj 2016

ALEXANDER TRE ÅR

Idag för 3 år sedan gick jag och Affe in på BB för att titta på nya
underverket och miraklet, vårt helt nya lilla barnbarn.
Han stal vårt hjärta med en gång och sedan dess har mitt hjärta
tillhört den här lilla kille ... som idag blir 3 hela år.
Jag fattar inte var de här åren tagit vägen. Alexander har blivit
så stor, så självständig ... enligt honom själv då ... och han blir
charmigare för varje dag som går. :D

Ja, det fick bli ett extra besök dit ikväll efter jobbet. Lite kaffe, lite
tjitt tjatt ... medan barnbarnet öppnade lite paket. Dagen kunde
inte sluta på ett bättre sätt faktiskt.

Nu måste jag komma ner under täcket. I morgon ringer klockan
redan 04.45, och jag har inte den blekaste aning om hur jag
skall lyckas vakna vid den okristligt tidiga timme. Men måste man
så måste man ... tur det är Fredag i morgon. :)

Jag hoppas ni haft en fantastisk dag och en ännu härligare kväll.
Ha en riktigt god natts sömn med söta drömmar.
Hörs i morgon.

Sov gott alla ......


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar