söndag 8 maj 2016

JAG HITTADE ...

... en storgråtandes Alexander uppkrupen i Beatrice tröstande
famn klockan fyra i morse. Jag skulle tippa på att han hade haft en
mardröm ... för det var inget vanligt "jag vill inte sova" gråt, utan mer
som om han varit med om något hemskt. Usch den stackaren. Mitt
hjärta kramades om ordentligt när jag hörde den lilla sparven.
Som tur är kom han till ro och kunde somna om efter ett litet tag.

Nu verkar allt vara bra igen. Alexander är på ett strålande humör och
har fått sova ut ordentligt igen. Det är bara Beatrice som möjligtvis
är något trött. hahaha
Det tar på krafterna att vara faster. :) :) :)

Nu blir det frukost innan dagen kan börja på riktigt.
Ni får ha en strålande dag där ute. Var rädda om er och ta vara på denna
solskensdag.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar