lördag 21 maj 2016

LÖRDAG MORGON

Jag vaknade med grus i ögonen idag.
Vi hade en nattgäst hos oss, lilla Alexander följde med hem efter
restaurangbesöket. Och på natten, runt halv två, kom han inramlande
från Beatrice rum till mitt. Han var så klart inte riktigt vaken så han
slocknade bums när jag tagit upp honom i sängen. Problemet var
att han absolut inte ligger still när han sover. Han tog över HELA
sängen den lilla krabaten, så farmor hade väldigt svårt med
sömnen. Och varje gång jag hamnade i drömmarnas land, fick jag
en spark eller knytnävsslag så jag vaknade igen. Så nej, jag fick
inte så jättemycket sömn. :) :) 
Nåja, jag får väl sova när jag blir pensionär ... eller när lilleman vuxit
upp. hahaha

Nu passar jag i alla fall på att slappa lite framför TV'n medan
Alexander hjälper faster att baka lite. :) 

Jag hoppas ni har en fantastisk förmiddag med mys, mys, mys. Det
tänker jag ha. :)
Ha det bäst och godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar