söndag 29 mars 2015

NU ÄR DET SOMMARTID

Ni har väl inte glömt att ändra klockorna inatt?
Själv har jag bara en klocka att ändra eftersom datorn och mobilen
ändras automatiskt. Det är himla skönt, för jag har en tendens att
glömma det. Vilket jag så klart gjorde igår kväll också innan jag slocknade.
Så ja, det är tur att jag faktiskt vaknade till den rätta tiden. :) :) 
Det är väl därför jag är så trött, vi förlorade ju en timme inatt. hehe

Nu blir det massor med kaffe så jag vaknar till liv. Och idag tänker
jag inte göra alltför mycket ... i alla fall inte förrän framåt eftermiddagen,
hoppas jag hinner vakna till liv innan dess åtminstone. :) :) 

Ni får ha en superbra och härlig Söndag alla. Var rädda om er där ute och
glöm inte att viiiiila idag. :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar