fredag 13 mars 2015

FREDAGEN DEN 13:E

Jag är en skrockfull person. Och idag, när det är 
Fredagen den 13:e, har jag varit lite extra på min 
vakt. Men nej då ... inget har hänt, det har varit lugnt 
och skönt både här hemma och på vägarna. :-) :-) 

Vi har iallafall haft härligt besök här hemma ikväll. 
Pernillas syster vart hit, så det har varit full rulle med 
mycket skratt. 
Det är ju inte så att vi saknar skratt här i huset. Men 
det blir ändå lite trevligare när det kommer någon 
utifrån sådär, det livar liksom upp stämningen lite. :-) :-) :-) 

Nu skall jag försöka mig på att krama kudden lite. Jag 
hoppas ni haft en härlig dag och ett riktigt mysigt 
avslut på den här fina dagen. :-) 
Godnatt alla och sov så gott. 
Ses i drömmarnas land. :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar