måndag 30 mars 2015

DISKUSSIONER

Jag hade en riktigt underhållande kväll igår tillsammans med
ungdomarna. Kanske därför jag totalt missade att lägga något
inlägg här innan läggdags. hahaha

Jodå, det var allt från barnuppfostran och förhållanden till vänskap
och släktskap. :) 
Jag försöker sålla allt. Så det kommer säkert upp något av det här
så småningom. 
Just nu bara skrattar jag åt våra återkommande och långa diskussioner. 
Det är alltid så kul när vi sitter på kvällarna och pratar ... jag, Beatrice, 
Teddy och Pernilla. Samtalsämnena tycks aldrig avta. :) :) :) 
Och det jag märker av är att trots våra åldersskillnader och olika
sätt att uttrycka oss, så tänker vi lika i väldigt många ämnen. :) 
Och personligen tycker jag det är riktigt intressant att höra vad
ungdomarna tycker och tänker.

Japp, det var lite av våra kvällar här hemma. :):) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar