måndag 23 mars 2015

MIN BIOKVÄLL

Då är jag hemma igen efter min biokväll.
Det var faktiskt meningen jag skulle uppdatera er lite innan filmen satte
igång. Men nope, det fanns ju ingen täckning i biosalongen. Så det fick
bli en massa popcornätande och coladrickande ... hälften var slut innan
filmen ens hade börjat. hahaha
Jag kände mig verkligen som om jag kom direkt från stenåldern när jag
frågade kassören varför jag inte fick cocacola i muggen. Han tittade
lite förvånat på mig innan han pekade att man skulle ta sin dricka
själv. :) :) :) Japp, så ofta går jag på bio. hihi

Om själva filmen tänkte jag berätta lite mer senare. För just nu känner
jag att jag måste krypa ner under täcket och bara få sova. Och jag
hoppas verkligen att jag inte får nattgäster inatt så att jag får sova
ifred. :) 
Jag hoppas ni har haft en härlig dag och en lugn och skön kväll.
Godnatt alla och sov så gott.
Sweet dreams.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar