onsdag 18 mars 2015

DET BLEV SENT

Det blev riktigt sent igår, senare än vad jag först beräknat. Så innan
jag kommit och kommit till ro var det mitt i natten.
Och stackars lilla Alexander fick som bekant åka iväg igen till
doktorn. Det visade sig att han åter igen hade ett virus i halsen och får
nu penicillin ... för tredje gången på väldigt kort tid.
Oj, oj, vad jag lider med honom. Det är inget roligt att vara sjuk
med jämna mellanrum ... det lilla livet. :( :( 

Nu är jag i alla fall vaken och uppe. Den här förmiddagen tänker
jag ta en lång startsträcka. Titta liiiite på mailen bara, men inte stressa
iväg och börja skriva ansökningshandlingar, som ofta är en sådan
energitjuv. Jag behöver vara fräsch och pigg i skallen när jag skall
på möte i eftermiddag.

Jag hoppas ni får en fantastisk dag och ta vara på er där ute.
Ha det bäst...

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar