torsdag 26 mars 2015

JAG ÄR I FAS

Det finns ju lite annat att göra än att bara söka jobb. Inte för att det
är roligare på något sätt ... men som sagt, räkningarna måste ju
skickas iväg. Det är hög tid nu så jag tog en liten paus från alla
jobbsökningar, fixade till mig själv och tänkte kasta in lite pengar
så vi får bo här en månad till. hihi

Jag har i alla fall hunnit med att rensa lite mail, kollat lite jobb och
faktiskt ... jobbat en liten stund med bloggen medan jag drack
mitt morgonkaffe. Så ja, en del har jag hunnit med. Och glad för det
är jag för i eftermiddag hinner jag inte sitta så speciellt mycket. Har
som vanligt en del utanför hemmet att pyssla med. :) 

Men just nu känns det som jag ligger i fas med mig själv och allt som
skall hinnas med. Det är en skön känsla. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar