lördag 21 mars 2015

KVÄLLENS MIDDAG

Ikväll blev jag minsann inbjuden till Teddy och Pernilla för
lite Beck. :) :) Det var kanske tur. Hade jag nu kunnat kolla in
den på min egen TV, hade det väl slutat med att jag somnat. Så
nu fick jag åtminstone se HELA filmen. hihi
Men först käkade vi middag. Teddy hade knåpat ihop en supergod
lasagnette och det var sååå gott. Givetvis blev jag övermätt, som
jag ofta blir när det inte är jag själv som står för matlagningen. :) 
Vet inte om det beror på maten eller allt annat jag vräkt i mig ikväll,
men jag känner mig övermätt, nästan som när jag hamnat i
matkoma. Så nu blir det inget mer för mig ikväll. :) :) 

Jag säger godnatt nu. Jag hoppas ni har haft en lika mysig kväll som
jag har haft. Önskar er en ordentligt god natts sömn med glada
drömmar.
Sov gott alla. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar