måndag 30 mars 2015

HANN INTE

Viiilken morgon jag har haft. Det blev stress dubbelt upp när jag vaknade i morse. Jag steg upp halv 6 och bokstavligt talat kastade mig i duschen. Jag skulle vara hos Dessi halv 7 så jag hann varken öppna upp datorn eller dricka kaffe.
Ja, ni vet ju hur jag blir utan mitt morgonkaffe ... Jepp, tjurig, stressad och väldigt väldigt trött. ☺☺
Man kan nog lätt uttrycka att det är en himla tur att inte varje morgon börjar så här. ☺

När jag väl kom till Dessi fick jag en kopp rykande varmt kaffe i min hand.
Alltså ... den första klunken kaffe var himmelskt att få i sig.

Nu får vi se hur resten av dagen ter sig. Trots att jag är i god tid till mitt morgonmöte som jag skall ha på Hermods, känner jag mig fortfarande något stressad. Jag antar att det sitter i lite efter morgonens stress.

Som sagt, jag har fått mitt kaffe, lilleman är lämnad på dagis och nu har jag två möten framför mig.

Jag hoppas er morgon startat lite lugnare. Ni får ha en fortsatt bra dag och var rädda om er där ute.

GODMORGON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar