måndag 23 mars 2015

ANDAR OCH SPÖKEN

OM det nu finns andar och spöken tror jag banne mig att de hade
en stor fest i mitt sovrum i natt.
Så fort jag blundade och var på väg att somna såg jag en massa
silhuetter bakom ögonlocken. De rörde sig fritt i rummet som om
de minglade och var på ett stort event.
Det var väl inte det att jag blev rädd precis, utan det var mest
irriterande att se en massa skuggor och höra viskande ljud.
Jag var trött och ville sova så jag öppnade ögonen vid ett par tillfällen
och sa högt att nu fick de väl ge sig. När jag då blundade var det
som om de hade hört mig. Det blev helt stilla och alla silhuetter 
stannade upp och tittade på mig. Just DET var faktiskt lite läskigt.
Dock varade det bara några sekunder innan det rörde sig och
viskades igen.
Så nej, jag har inte sovit så bra inatt. När klockan väl ringde halv 6
var jag nog mer död än levande. :) :) 

Nu blir det en balja kaffe innan min dag börjar.
Jag hoppas ni får en bra dag. Var rädda om er där ute och ta vara
på veckans första dag.

GODMORGON


3 kommentarer:

  1. hej hur gick det med mediumet du skulle träffa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte bestämt träff med något medium. Såvida du inte tänker på mediumet jag hade hemma hos mig för lite mer än ett år sedan. Och det mötet gick väldigt bra. Det var väldigt spännande att höra henne berätta om vad som skulle ske.
      Däremot har jag visserligen pratat här på bloggen om att jag ville ha hit ett medium igen ... om det kanske är det du tänker på. Det har hittills inte skett. Får kanske göra slag i saken snart. :) :)

      Radera
  2. hej igen Ja, det v ar det du skrev om på bloggen. Därför var jag nyfiken. Ha en bra dag mvh

    SvaraRadera