lördag 21 mars 2015

JAG SATT INTE ENSAM

Det är inte bara jag som inte sover på mornarna. :) 
När jag som bäst höll på att laga kaffe efter morgonpromenaden
smög plötsligt Teddy ut i köket. :) :) 
Så vi har suttit och haft morgonbabbel tillsammans. :) Det är
inte varje morgon jag har sällskap vid köksbordet minsann. Men
idag när jag varit ute i kylan och redan piggnat till avsevärt,
uppskattade jag det. Annars kan jag ibland vara lite småtjurig,
orkar oftast inte snacka en massa innan jag fått i mig mitt
morgonkaffe. :) 

Idag blir det en tur till Dessi, Alexander och vovvarna ... japp, det
är ju Lördag så det blir lite Lördagsmys där borta idag.
Men nu först häller jag i mig massor av kaffe, som vanligt.

Ni får ha en fantastisk dag alla. Var rädda om er och ta hand
om varandra.
Hörs sen...

GODMORGON




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar