måndag 27 oktober 2014

TOG TID ATT KOMMA HEM

Under tiden Beatrice red ikväll tyckte jag hon såg lite trött och sliten
ut där hon satt på hästryggen. Jag frågade henne när hon red förbi
läktaren men nej då, allt var som det skulle.
Visst ...... 
När vi var på väg hem från ridningen, lutade hon sig tillbaka på
sätet och där blev hon sittande. Det tog närmare en halvtimme
när jag väl parkerat bilen innan vi kunde ta våra pinaler och gå
hem.
I och med att hon just nu är förkyld blir allt mycket värre. Jag vet,
hon skulle egentligen inte ridit ikväll med tanke på viruset i
kroppen. Men hon ville så gärna så det fick bli så. Allt gick bra
ändå trots mattheten i kroppen och nu har hon fått tillbaka lite
av styrkan igen.

Nu blir det sängen för mig känner jag. Det har varit en intensiv
dag och nu behöver jag absolut sova.
Jag hoppas ni har haft en härlig dag och får en ordentligt
god natts sömn.

Godnatt och sov så gott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar