lördag 25 oktober 2014

MITT NYA JULKÖK

Jag kommer inte ifrån julen, det är bara att inse. Tiden går
fortare än vad jag är beredd för.
Så nu satt jag här och funderade på om jag skall ändra helt och
hållet detta året och verkligen göra om köket, nya julgardiner,
helt nya dekorationer, köksmatta. Ja, allt omvänt mot tidigare.

Jag har annars varit ganska nöjd och glad för hur jag lyckats
skapa julstämning i köket tidigare år. Men det är bara att inse ... 
skall jag skapa någorlunda mysig julkänsla för mitt eget
välbefinnande och för min familj ... så måste jag nog göra en
del stora förändringar. Ja, en av de är att ändra årets
julkök, så jag får en mycket, mycket bättre julstämning här hemma
än vad vi hade förra året. :) :) 

Frågan är bara, skall det gå i rött, i vitt eller blandat?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar