torsdag 30 oktober 2014

EN VANLIG DAG PÅ JOBBET

Trots att det ofta är ganska mycket att göra på jobbet hinner vi
ändå med att ha kul tillsammans ... och faktiskt sitta ner och
prata om allt mellan himmel och jord.
Jag trivs så himla bra där.
Plötsligt kan chefen komma inknallandes när man är som mest
trött och bara utbrista "jag har med mig wienerbröd". Ja, ni vet
ju själv ... säger man wienerbröd till mig blir dagen genast
mycket, mycket bättre.
Eller så bestämmer Kajsa sig för att "idag blir det en kebabrulle
till lunch". Ja, inte heller det kan jag motstå. :) :) 
För att inte tala om alla dåraktiga och roliga skämt som dras
där så man skrattar tills man får ont i magen.

Både chefen och dottern bjuder så mycket på sig själv att jag
verkligen känner mig hemma och en del i gänget. :) :) 

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar