måndag 27 oktober 2014

JAG LÄR MIG

Det är ingen hemlighet precis att jag inte är en fena på det här
med datorer.
Nu fick jag åter igen lite problem ... för några veckor sedan ... när
det var dags att lämna in en redogörelse till försäkringskassan.

Skrev ner uppgifterna som vanligt och när det var dags att signera
upptäckte jag att mitt bankID hade löpt ut. Det varar ju bara ett år så
det var jag beredd på. Det jag inte var beredd på var hur jag skulle
fixa ett nytt. Förra gången var det Dennis som fixade det så jag blev
lite nollställd.
Hur jag än bar mig åt, läste och läste, och försökte följa instruktionerna
fick jag inte till det ... ända tills Teddy plötsligt en dag sa: "Men varför
går du inte in med ditt mobila bankID?" Ehhh, dah. Ibland tänker jag
helt enkelt inte. hahahaha

Okej ... den bjuder jag på. Alltså, varför jag överhuvudtaget använde
BankID från början har jag ingen aning om ... men nu är det i alla fall
fixat. 
Jag kan åter igen klicka in mig på mina sidor på försäkringskassan. hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar