söndag 19 oktober 2014

JAG HÖLL MIG SYSSELSATT

Jag har minsann inte legat på latsidan trots att det fortfarande
är morgon.
Jag började så lätt med att kolla lite mail. Men guuuu jag har ju
så många. Det kändes inte alls som jag kom någon vart, så jag
började istället att rensa och flytta lite bilder från mobilen.
Har märkt de sista dagarna att telefonen segat sig lite, så jag tänkte
att det kanske var dags med en liten "städning". hehe

Så ja, jag har fått tiden att gå.
Och nu när jag strax ger mig iväg vet jag inte ens om jag kan blogga
under tiden jag är hemifrån. Fick ett meddelande på luren igår att jag
använt månadens limit på surfsidan och om jag ville köpa till. Neeeej, det
är jag inte alls beredd att göra. Tycker inte att jag har råd till en massa 
extra "köp" så där utan vidare, jag får klara mig till månadsskiftet.
Så går det när man tvunget skall in på en massa extra sidor på internet som
jag inte brukar.
Men, men, man lär av sina misstag, det gör jag inte om. hehe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar