måndag 13 oktober 2014

LAGRET ÄR SLUT

Det kan ärligt talat vara en nackdel med trådlösa pinaler mellan varven.
I morse skulle jag som hastigast klicka in mig på mina dokument på datorn
för att kolla ett par detaljer. Förvånade jag blev smått irriterad när jag
upptäckte att datamusens batterier inte längre fungerade. Och ännu
störigare var det när jag sen upptäckte att mitt lager på dessa batterier
faktiskt var slut.
Och det jag skulle kolla gick givetvis inte på min bärbara dator. :( 

Det är ju sådant man INTE har tid med på morgonen när man måste
in i sina program. Suck ...
Lite mitt eget fel ... som hade kunnat fixa detta tidigare. Men nu fick det
bli så.

Det skulle ju egentligen upp ett filmtips vid den här tiden idag. Men eftersom
jag nu inte kom in i min dator i morse, kunde inte hämta hem det jag
sparat ner, kunde inte kolla gamla filmtips osv. Ja, en massa sådant så
går ju inte det.

Det får bli affären nästa ... batterier är ett nödvändigt ont ju......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar