fredag 24 oktober 2014

EN NY DAG

Ungdomarna tycker inte jag skall ge mig iväg till jobb idag,
de ville jag skulle vila en dag till. MEN nu är det ju mig det
handlar om, tycker inte om att vara hemma i onödan ... när
jag faktiskt har ett arbete att gå till. :) 

Jag mår mycket bättre idag. Känner mig lite trött och matt.
Men det är inte så konstigt alls. Kroppen fick kämpa ganska
mycket under ett par dagar med illamående och magont.
Men som sagt, idag är en ny dag med nya möjligheter. Så jag
åker iväg till jobb lite senare idag. Tar det lugnt nu på 
morgonen så kroppen får möjlighet att ta det lite lugnt och
komma ikapp. :) :) 

Nu blir det morgonkaffe framför datorn. Jippi ... har inte ens
orkat sitta här på ett par dagar. Och ja, om jag inte klarar av
att sitta framför datorn ... då är jag dålig. :) 

Jag hoppas ni får en fantastisk Fredag alla och var rädda
om er.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar