torsdag 23 oktober 2014

JAG BLEV SJUK

Vilken dag jag hade igår. Det var inte den bästa om jag säger så.
Magknipet satte igång ... utan förvarning. Jag antar att jag fick
en släng av Teddys maginfluensa.
Jag var riktigt dålig och sov bort mestadels av eftermiddagen och
kvällen/natten.
Det var en himla tur att Teddy var hemma. För vid något tillfälle
när jag faktiskt skulle försöka mig på att blogga tror jag febern satte
in ... och gjorde mig så svag och skakig att jag inte ens kunde gå.
Det var riktigt läskigt. Teddy kom rusande till köket och mer eller mindre
släpade mig tillbaka till sängen och tryckte i mig tabletter. Alltså
just i det läget mådde jag så dåligt att han hade kunnat stoppa i mig
vad som helst, Jag hade ingen aning som som skedde runt omkring mig.
Hua ......

Jag känner mig fortfarande jättematt. Bara av att sitta rakt upp nu när jag
skriver här är en bedrift. Så jag skall krypa ner i sängen igen så fort jag
är klar här ... och fått i mig lite kaffe. Tänk, det är första koppen jag dricker
sen i går morse. Jag var så kaffesugen nu på morgon, men vågar inte dricka
för mycket, det fick bli en halv kopp.

Jag hoppas i alla fall att ni får en bra, och framförallt frisk, dag. Var rädda
om er där ute.

GODMORGON


2 kommentarer:

  1. krya på dig, sån otur, du har ju varit mycket sjuk mellan varven

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja, det sista året har det varit mycket.

      Radera