måndag 20 oktober 2014

BÖRJADE DAGEN MED ...

Godmorgon alla

Jag har INTE vaknat än kan jag tala om. Klockan blev mycket
mer än vad jag tänkt mig innan jag ens kom på tanken att jag
skulle gå och lägga mig. Satt och höll på med bankärenden, viktiga
papper och en massa annat som måste göras. Och ändå blev jag inte
klar med allt, somnade innan jag fått iväg mail och meddelanden. Så
när jag vaknade fick jag börja direkt igen.

Och igår kväll satt jag och skulle skapa ett nytt bankID men fasen
alltså, jag fick inte ihop det. Tänk att man måste ha sådana saker
för att överhuvud taget kunna klicka in sig på vissa viktiga internetsidor.
Men nej, det gick inte alls igår. Tror jag var för trött så jag missade
något. Jag har ju gjort det tidigare, så det borde inte vara några
konstigheter.

Det får bli kvällens dilemma. Nu skall först kaffet ner och sedan
har jag en lång dag framför mig.
Jag hoppas ni får en bra dag där ute och var rädda om er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar