söndag 1 januari 2017

2017 ÄR HÄR

Ni firade väl 2017's ankomst igår med nära och kära? Det gjorde i alla fall jag. Det blev både mat, bingolotto, gotta ... och härligt sällskap. Ja, till och med Alexander var på G, och slocknade inte förrän han hade fått se fyrverkerierna vid 00-slaget. 😊
Jag är inte ett dugg road av alla dessa smällare, som skjuts både veckorna före nyårsafton, och veckorna efter. Men det är ett fint himlaspel. Och jag står gärna och kollar in skådespelet ... på tryggt avstånd inomhus. hihi

Nu får vi se vad detta året för med sig. Jag har stora förhoppningar, och ser verkligen fram mot ett år i kärlekens och värmens tecken, för familjen. Jag har mycket på gång när det gäller arbetet. Men även när det gäller familjen, barn- och barnbarn. Ja, detta kommer att bli ett spännande år. 😊
Men nu först är det nyårsdagen. Och som alltid är det en riktig slappedag, full av TV'tittande och mys.
Jag hoppas er dag också blir lugn och skön. Ha det så fantastiskt ni bara kan ... och var rädda om er, och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar