onsdag 25 januari 2017

VAD GÖRA

Jag lovade mig själv att stanna hemma nästa gång jag blev dålig för att faktiskt bli av med viruset. Och nu sitter jag här ... med virus i kroppen ... tveksam till om jag skall sitta hemma och jobba eller åka till kontoret. Jag verkligen hatar att sitta hemma och jobba, det är så himla tråkigt. 😒
Men ibland måste man väl lyssna på sin kropp, antar jag. Jag blir ju inte yngre precis, och jag märker själv att mitt immunförsvar har blivit något sämre de senaste åren. Och vem vet ... det kanske har att göra med att jag stressar iväg och inte stannar upp och tar hand om kroppen.

Nu blir det i alla fall morgonkaffe ... och lite smärtstillande för hals och feber. Sen får jag se vad jag skall göra.
Jag hoppas ni mår bättre än mig. Ni får i alla fall ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar