söndag 29 januari 2017

ALLA VAR SAMLADE

Snacka om att jag har sovit bra inatt. Hostan gjorde att jag vaknade till någon minut på natten. Men förutom det så sov jag så bra att jag faktiskt inte vaknade förrän runt 7-8. Undrar hur mycket gårdagen hade att göra med detta. För igår hade jag ALLA barn, respektive och barnbarn runt mig ... samtidigt. Ja, det kändes lite som att vara i himmelriket. hahaha
Ja, jag fattar ju att ungdomarna inte vill mysa med mor/svärmor vareviga dag. Men själv hade jag inte tvekat en sekund om jag fick chans till en stooooor villa, med plats för alla runt mig ALLA dagar i veckan. hihi
Lite Dallassyndrom det där. 😁

Nu blir det lite Söndagsmys framför datorn. Har inget planerat alls, så jag tar väl bara dagen som den kommer. 😊
Ni andra får ha en toppendag. Var nu rädda om er där ute och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst ......

... härliga Lördag ...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar