lördag 21 januari 2017

BRA BÖRJAN PÅ DAGEN

Fredagskvällen började riktigt mysigt. Jag landade hemma hos Dennis och Dessi för lite käk och allmänt mys. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. För det jag minns härnäst är att jag vaknade klockan fem i morse ... på deras soffa. hahaha
Japp, jag hade slocknat på ena delen av soffan, och Beatrice på andra delen. 😁  Men fram tills dess så hade vi en mysig kväll. hihi

Och i morse när Alexander öppnade dörren till köket och såg mig sittandes med morgonkaffet, blev det stora leendet. Ja, hur kul är inte det och upptäcka att farmor är kvar på morgonen? 😁

Nu skall jag mysa med barnbarnet mitt. Ni andra får ha en fantastisk början på den här dagen. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på varandra.

Ha det bäst och godmorgon ... säger Alexander och farmor. 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar