tisdag 3 januari 2017

BARA TVÅ DAGAR

Idag kom jag plötsligt på att det är kort arbetsvecka. Snacka om förvirrad. När folk började prata om att det bara var två dagar kvar att arbeta, började jag intensivt kolla i almanackan ... och vi HAR ju bara två dagar kvar.
Jag kommer alltid helt av mig och upptäcker hur mycket jag har att göra när det plötsligt försvinner en hel dag. Så nu får jag höja tempot lite de sista arbetsdagarna. Och ja, det är då jag är som mest effektiv och får undan en massa ... när jag har supermycket att göra. 😊
Så nu tänker jag komma i säng, så att morgondagen kan sätta igång. hehe

Som sagt ... min dag har varit toppen, jag hoppas ni haft en minst lika bra dag. Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn. 😊

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar