onsdag 4 januari 2017

-32 GRADER

Jag vet inte vad ni tycker ... men jag tycker det är ruggigt kallt ute. Följde med Beatrice ut med Bandit ikväll. Och jag tror jag förfrös både fingrar och tår. 😁   Ja, JAG längtar då till sol och värme ... någonstans i Maj, innan det blir alltför varmt. hihi
När jag tänker på att halva min familj är långt uppe i Norr för tillfället där det är -32 grader, får jag rysningar. Brrrr ...

Nu blir det till att krypa ner under mitt sköna täcke. Där slipper jag åtminstone frysa. 😊
Jag hoppas ni andra haft en lugn, skön och varm kväll inomhus. Ni får ha en fortsatt härlig kväll och en god natts sömn.

Sov gott alla ......




 


... Jodå, så här kallt är det där Teddy och Pernilla befinner sig. Jag tänkte att jag kanske skulle resa dit nästa vinter. Men nej ... nu när jag tittar på graderna så vete tusan om min kropp skulle fixa det. hahaha ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar