söndag 8 januari 2017

HON HADE TRÅKIGT

Jag sitter här på morgonen, försöker vakna till liv ... och orkar så klart inte göra något förrän jag fått en balja kaffe i mig. Och så har vi då min dotter, som vaknade samtidigt som mig. Och vad gör hon? Hon STÄDAR. När jag kollade in henne med en liten misstro i minen och undrade vad hon sysslade med ... vi hade ju precis vaknat, tyckte jag. Hennes svar "jag har tråkigt". hahaha
Klockan är inte mer än nio. Och Beatrice har alltså både hunnit vara ute på en promenad med hunden OCH städat. Här går det undan. 😁

Själv tänker jag ta det lugnt och njuta av morgonen. Jag hoppas ni gör det samma ... och får en toppendag på det.
Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar