lördag 7 januari 2017

LITE SNÖ ...

... men mycket bus ändå. Ja, den här farmodern har ju väldiga problem med att springa i snön och samtidigt hålla balansen. Jag gjorde vad jag kunde för att sötnosen skulle få bus. Men det är väl bara att inse, de vildaste lekarna fick jag helt enkelt lämna över till mamma och faster. hehe
Och bus ... det blev det. Jag blev trött bara av att titta på. hahaha
Nu snöar det dock inte längre. Och den lilla snön som kom ... den lär väl vara borta i morgon bitti när vi vaknar. Synd om alla barn som älskar det ... men ganska bra för min del. 😉 

Nu blir det lite Lördagsmys framför TV'n, innan kvällen är helt förbi.
Jag hoppas er dag varit lika härlig som min. Nu får ni fortsätta mysa med nära och kära. Ha det fantastiskt, och en god natts sömn.

Sov gott ......













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar