fredag 6 januari 2017

FAMILJEMYS

Jag blev glatt överraskad av att upptäcka att det inte var fullt så kallt som jag räknat med idag. Jo visst, kallt ... men tyckte nog att det var kallare igår.
Jag trotsade i alla fall vädergudarna och gav mig iväg till Dennis och Dessi för lite familjemys. 😊
Och som vanligt blev vi sittandes över både middag och kaffe. Och innan jag väl hade landat hemma igen var jag riktigt trött. Men som sagt ... kylan gör ju sitt till, så när jag väl kom hem var jag åter hur pigg som helst.
Nu tänker jag försöka få några timmars sömn. En annan har ju varit uppe sedan kvart över fem i morse ... så nog för att jag känner mig trött och sliten alltid. hehe

Jag hoppas ni andra också haft en härlig dag med nära och kära. Se nu till att få en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar