tisdag 17 januari 2017

DET VAR EN REJÄL UTRYCKNING

Skulle köra till Dennis och Dessi för att hämta hem Beatrice. Jag kom så långt som till deras gata, var ner till deras garage ... och möttes av ambulans- och brandbilsutryckning när jag kom från garaget några minuter senare. Jag tror inte det rörde sig om mer än fem minuter innan hela gatan var upplyst av blåljus, liv och rörelse.
Lilla Alexander, som var med, var helt fascinerad av alla dessa räddningsbilar och blinkande lampor. Ja, det var ju exakt likadana bilar som han hade på sitt rum. hahaha
Så jag och Dennis blev tvingade att stå och titta en stund så att Alexander fick skåda allt det "stora". 😊
Den här lilla färden hem till son och svärdotter tog alltså något längre än jag räknat med. Innan jag hade landat hemma och fått käk i magen, var klockan redan 20. Man kan väl säga det var tur i oturen och det bjöds på god kladdkaka, så min hunger inte gick alldeles över styr. hihi

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas er dag varit precis som den skall, härligt behaglig. Ha nu en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar