måndag 3 augusti 2015

EN FANTASTISK UTFLYKT

Jag har haft en såååå härlig eftermiddag och kväll tillsammans med
Beatrice, mamma och hennes man.
Det har varit god mat, härligt sällskap och så mycket skrattsalvor att
jag fortfarande har ont i magen. hahaha
Ja, det blev en riktigt lyckad utflykt. 

Det började ju som sagt med ett besök i Karlshamn där vi var på en
riktigt härlig fiskrestaurang. Maten var inte den absolut godaste, men
ändå helt okej. Fast restaurangen var ändå perfekt och supertrevlig 
personal ... som verkligen såg till att man fick det man ville ha. Det gör 
så himla mycket när man blir bra bemött och får leende efter leende. :)

När vi var mätta och belåtna drog vi vidare mot Åhus ... och det var här
alla skrattsalvorna verkligen satte igång.
Kalles GPS fick spatt och lurade in oss i en skog ... där vi inte höll på
att komma ut från. Det var så himla kul alltså, och jag nästan dog
av skratt. :):):) 
Men vi kom till Åhus i alla fall och intog efterrätten där.
Ja, det var ett bra tag sedan jag hade så kul och skrattade så mycket.

Nu säger jag godnatt ... fortfarande med ett skratt efter den här härliga
dagen.
Jag hoppas ni också haft en fantastisk dag och får en riktigt god natts
sömn.

Sov gott och dröm sött ...

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar