söndag 1 maj 2016

BÄSTA HELGEN

Helgen har gått ALLDELES för snabbt ... och nu är här nästan FÖR
tyst när bästa barnbarnet har återlämnats till föräldrarna. :)
Det har varit en kanonhelg. Måste ju erkänna att Beatrice donat mest
både när det gäller aktivitet och skötsel av hygien och kläder. Men så
är det ofta ... lilleman vill liksom inte att någon annan skall fixa
det. :) Men jag har i alla fall fått njuta av hans sällskap ... det är inte
heller så illa minsann. :)

Nu blir det sänggång för den här tanten. Jag är vråltrött. Och jag hoppas
jag kan sova hela natten, för i morgon kör det igång igen ... med massor
att göra på jobbet. :)

Jag hoppas ni också haft en härlig kväll och fått njuta av varandras
sällskap.
Ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.
Hörs i morgon.

Sov gott alla ......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar