torsdag 20 april 2017

IBLAND HAR JAG ...

... såååå mycket att få ur mig ... som jag skulle behöva ha ner på pränt.
Ja, igår var en sådan dag. Jag blev överväldigad av mina egna tankar. Men istället för att dra fram datorn, så vände jag mig inåt och fick inte ur mig något alls ... varken på pränt eller till någon. Ibland tar det ett tag innan jag själv förstår innebörden av vad jag hör och får ta del av.
Jag har börjat få ordning på mina tankar. Men istället för att andas ut lättad blir jag irriterad över en massa. Det är inget bra. 😒
Så idag tänker jag ta arbetsdagen ... lugn och fin. Och sen får jag väl tjura av mig här på bloggen ... i vanlig ordning.

Nu blir det snart till att ge mig av till kontoret ... för ännu en intensiv dag.
Jag hoppas ni andra får en bra dag, och kan njuta av dagen och varandra.

Nu säger jag godmorgon. Ha det bäst där ute, så hör jag väl av mig ikväll igen ... med mer. 😞


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar