söndag 16 april 2017

SOLEN ÄR PÅ BESÖK

Jag har vaknat en gång i timmen hela natten. Hur det ens är möjligt, när jag samtidigt varit så trött varje gång jag vaknat, förstår jag inte. Varenda gång har jag satt mig upp i sängen, suttit där 10 minuter, och sen lagt mig ner och somnat om ... lika fort igen.
Jag vill ju inte påstå att jag är mycket piggare, trots att jag nu druckit massor med kaffe. Tur det är Söndag, så man kan vila lite till, om det skulle behövas. 😉

En fågel viskade i mitt öra att det eventuellt var tivoli idag igen. Och ja, idag är ju faktiskt solen framme. Så OM jag ger mig av dit, behöver jag i alla fall inte frysa ända in i benmärgen som jag gjorde sist ... hoppas jag i alla fall. 😊

Nu blir det lite mer morgonmys. Ni andra får ha en lika bra Söndagsstart. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar