måndag 17 april 2017

DAGEN I UR OCH SKUR

Idag var det banne mig inga vårkänslor som sprudlade när jag, Beatrice och Alexander skulle iväg på tivoli. Det var nästan så jag ångrade att inte den tjocka vinterjackan hade åkt på.
När vi gick där på tivolit och jag uttryckte att det faktiskt var kallt, så började Alexander springa mot parkeringen och bilen. Ja, han tyckte alltså också det var kallt och han verkligen njöt när vi kom innanför bildörrarna. 😁
Så det blev ett kort besök ... ingen av oss hade någon lust att njuta av tivoliatmosfären i kyla, blåst och hagel. 😖
Nåja, det är väl som det brukar till påsk ... regn och rusk ... och ändå en massa tivolibesök.

Nu är i alla fall dagen slut. Jag skall alldeles strax bädda ner mig och invänta en ny arbetsvecka.
Jag hoppas ni haft en härlig påskhelg med mycket firande med nära och kära.
Ha nu en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon.

Godnatt och sov så gott ......





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar