fredag 21 april 2017

FREDAG

Gårdagen slutade något kaotiskt. Jag hade jobbat hela dagen, alla hade gått från kontoret så jag var ensam. Jag stängde ner datorn, släckte lyset och låste dörren ... och kunde plötsligt inte ta ett steg. Jag blev jätteyr och var tvungen att sätta mig i fotöljen i korridoren. Just då pratade jag med Beatrice i telefonen, som blev riktigt orolig och gastade efter Teddy. Jodå, jag var tvungen att bli hämtad. Vågade ju inte sätta mig på bussen med de spagettibenen.
Jag fick ha s.k "bärhjälp" hem av son och svärdotter.
Det lugnade ner sig. När jag väl fått ligga i sängen och dåsa en stund, så var allt nääästan helt i sin ordning igen, förutom lite huvudvärk och trötthet.
Detta är ju lite stressrelaterat. Och igår var det nog ganska stressigt ändå. För nu är allt okej igen, och jag är redo för en sista arbetsdag för veckan. 

Ni andra får också ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar